مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 19:322022-08-11پزشكي

فارس من| بیماران خاص برای تهیه دارو به داروخانه های دولتی مراجعه کنند


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: عدم توزیع داروهای بیماران خاص در داروخانه های سطح شهر ناشی از تحریم و کمبود واردات دارو است و بیماران خاص برای تهیه دارو به داروخانه های دولتی مراجعه کنند.

- حامد رنجبر مدیر داروی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، در خصوص پیگیری سوژه فارس من با عنوان (به کمبود دارو در داروخانه های اردبیل رسیدگی کنید) اظهار کرد: تحریم ها و کمبود واردات دارو، کمبود دارو برای برخی بیماری های خاص را تشدید کرده است.

وی افزود: کاهش تعدادی از دارو های خاص در داروخانه ها ناشی از عدم توزیع عمومی این داروها در سطح کشور است.

 معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به تمرکز توزیع داروهای بیماران خاص در 3 داروخانه در اردبیل، تصریح کرد: داروهای بیماری های خاص در اردبیل در  داروخانه های هلال احمر، 22 بهمن و یکی از داروخانه بخش خصوصی که به صورت شبانه روزی فعال است؛ توزیع می شود.

رنجبر ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه به این داروخانه ها داروی مورد نیاز خود را تهیه کنند، اما در رابطه با تهیه داروهای تک نسخه ای که توزیع آن صرفا در استان تهران انجام می شود، بیماران می توانند با مراجعه به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بیماران خاص برای تهیه دارو به داروخانه های دولتی مراجعه کنند

فارس من| بیماران خاص برای تهیه دارو به داروخانه های دولتی مراجعه کنند